Harddisk til laptopen

Start nytt emne   Dette emnet er stengt, du kan ikke endre/legge til innlegg.    LANur Forums -> Hardware
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
J0han

InnleggSkrevet: 02.01.2012, 12:06    Tittel: Harddisk til laptopen Svar med sitat

Heisann!

Vurderer å gå til innkjøp av en ny harddisk til laptopen min.
Har en ASUS G74SX hvor det skal være enklere å montere en ekstra harddisk.

Derfor lurer jeg på om noen har en formening om hvilke harddisker jeg burde styre unna og hvilke som burde velges. Ser etter en harddisk mellom 500G - 1000GB 5400/7200 RPM.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Paladin

InnleggSkrevet: 02.01.2012, 13:40    Tittel: Svar med sitat

Performance laptopdisk, men ikke SSD? Gå for any Western Digital Scorpio Black; 2,5", 7200RPM, 9,5mm høyde, fins opptil 750GB. icon_cool.gif
Har hatt både 500GBen og 750GBen i laptopen min (Asus N73JN), og begge har fungert helt upåklagelig.

Men say, har du monteringsramme til disk nr. 2? Da jeg skulle få tak i en, var det ei bitch å finne - ikke minst finne ut hvilken ramme jeg skulle ha, for det var MANGE utgaver å velge mellom. Billig var den heller ikke; flere dobbel-0-lapper.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
J0han

InnleggSkrevet: 03.01.2012, 16:01    Tittel: Svar med sitat

Takker for svar!

Skal bare ha mer plass på laptopen. 500GB ble litt snaut til mitt forbruk!
Er monteringsramme for en disk nr. 2 ja icon_smile.gif Fulgte med alt jeg trengte av kabler osv
for å montere en ekstra harddisk. Er lagt opp til at det skal være enkelt og raskt å sette inn en ekstra harddisk hvis det skulle være nødvendig.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne     Dette emnet er stengt, du kan ikke endre/legge til innlegg.    LANur Forums -> Hardware Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke opprette vedlegg i dette forumet
Du kan laste ned vedlegg i dette forumet