LANur Adieu

Start nytt emne   Svar på emne    LANur Forums -> Nyheter
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
LhadniF
Site Admin

InnleggSkrevet: 01.04.2017, 18:47    Tittel: LANur Adieu Svar med sitat

Etter en lang periode med absolutt stillhet fra oss så har vi et newsflash: Det blir et nytt LANur til høsten/vinteren. Dette blir det siste i historien. icon_surprised.gif

I år er det 20 år siden første LANur og siden da er alt forandret. I 1997 var internett noe nerdete og LAN var en subkultur. I dag har eSport konskurranser med titalls millioner av seere. Vi har fått en App på telefonen for det meste og sosiale medier har endret hvordan du og jeg kommuniserer og forholder oss til hverandre.

Tida flyr og alt har en start og en ny begynnelse. For oss som har vært med siden starten er det selvsagt litt trist å måtte si at vi skal gi oss, men samtidig er vi fornøyde med det vi har gjort. Vennskapene, minnene og dagene på LANur har vært viktige for oss og alle de som har vært innom. De 4000 timene med LANur lever evig.

Takk til alle dere som har vært med! Vi ses på "LANur Adieu" ! Dato kommer icon_smile.gif

.. og dette er ingen aprilspøk icon_smile.gif

Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Paladin

InnleggSkrevet: 11.04.2017, 06:34    Tittel: Svar med sitat

Ja, hva kan man si...

Tiden går, og å prøve å holde på noe som det "alltid" har vært er en kamp man ikke kan håpe på å vinne i det lange løp.

Dette har sikkert ikke vært en enkel avgjørelse, men egentlig ingen som ble overraskende. Under omstendighetene, hvor alle kan sitte hjemme og gjøre
akkurat det samme som man tidligere kun kunne gjøre på LAN, så er små LAN nødvendigvis ikke like attraktive lengre.

Å prøve å argumentere hvorfor LANur ikke er det det en gang var er egentlig ingen vits, for alle som er interessert vet det utmerket godt allerede.
Tolgas beliggenhet er nok noe av grunnen til fallende deltagertall de siste 5-10 årene, hvor "den gamle garde" er endelig blitt voksen og flytter til de store
byene for å søke jobb og familie, mens de yngre ikke har lært hva et LAN egentlig står for, eller har stått for, da de har alt hjemme som et LAN kan tilby dem.

Noe kan nok også legges på foreldrene som ikke har klart for seg at et LAN ikke bare er stillesitting i 2 dager, men også en sosial omgang man ikke kan få
andre steder (og ihvertfall ikke i lokalmiljøet), og som dermed legger ned forbud mot enten oppmøte og/eller ikke ønsker å ta seg bryet med å stå for transport.

For meg selv, så har LANur gitt meg mange gode minner, og dem ønsker jeg å bevare for ettertiden.

https://cdn.drawception.com/images/panels/2014/3-13/XpxNMxkSY8-4.png

Avslutningsvis kan jeg bare si jeg håper alle deltagere, nye og gamle, har hatt det gøy på LANur i alle år det har eksistert, og at alle i crewet har syntes det har
vært verdt det og at dem måtte finne lykken i hva enn drømmer dem ønsker å forfølge hvorenn de måtte søke dem. icon_biggrin.gif

LANur "Adieu" - may it go out with a bang!
I.e. håper ikke det blir noe man kunne spart seg. icon_wink.gif
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Paladin

InnleggSkrevet: 29.11.2017, 22:52    Tittel: Svar med sitat

Say, ehm...blir det noe LANur 85? icon_sad.gif
Til Toppen
Paladin

InnleggSkrevet: 11.01.2018, 22:50    Tittel: Svar med sitat

Nytt år, nye muligheter...men blir det noe LANur 85?
Til Toppen
Paladin

InnleggSkrevet: 23.03.2018, 16:21    Tittel: Svar med sitat

Så...kommer det noen gang en dato? For nå begynner jeg å tvile, og har egentlig gjort det en god stund allerede.
Til Toppen
Paladin

InnleggSkrevet: 29.03.2018, 00:14    Tittel: Svar med sitat

Okay, så LANur er dødt - hva med alt utstyret som fortsatt er i LANurs eie? Vil det bli holdt loppemarked på sakene?

Er fortsatt interessert i de web-kameraene.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne     Svar på emne    LANur Forums -> Nyheter Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke opprette vedlegg i dette forumet
Du kan laste ned vedlegg i dette forumet