Bilder

Start nytt emne   Svar på emne    LANur Forums -> Generelt
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
mGrytbak

InnleggSkrevet: 16.02.2017, 17:23    Tittel: Bilder Svar med sitat

Ettersom Picasa er long gone (rest in pieces), eksisterer så vidt jeg vet ikke LANur-bildene i noen offentlig form på internett.

Jeg har derfor tillatt meg selv å laste opp de bildene jeg har liggende sammen med bilder fra KlubbLAN og andre av mine bilder.

Galleriet ligger her: http://bilder.grytbak.net/

Dersom du synes web 2.0 er noe drit ligger også bildene rått i kataloger her: http://bilder.grytbak.net/albums/

Om noen sitter på bilder jeg ikke har, både fra KlubbLAN og fra LANur setter jeg veldig stor pris på å motta dem. Dropbox-linker e.l er fint icon_smile.gif

Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Paladin

InnleggSkrevet: 19.02.2017, 12:12    Tittel: Svar med sitat

Jeg har ~62 GB med KlubbLAN materiale liggendes, men jeg tror det ikke er alt som finnes. Har ~62 GB til fra LANur.
Pga. størrelsen er det uaktuelt å laste dem opp noe sted, men kjenner du noen som kan ta seg en tur oppom der jeg bor
eller noen som jobber på Tynset, kan vi ta det pr. minnepenn/ekstern harddisk ved anledning. Jeg jobber på Maxbo Tynset.

Vil være håpløst å sammenlikne med det du har siden jeg ikke vet hva du har, og å grave igjennom mappe for mappe vil ta evigheter.
Dropbox linker gir meg bare error 429, uten at jeg aner hvorfor. :/

Hva jeg har er 29 KlubbLAN mapper mellom KlubbLAN 10-06-2005 og KlubbLAN 09-12-2016.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
mGrytbak

InnleggSkrevet: 19.02.2017, 15:40    Tittel: Svar med sitat

Du har fortsatt ikke linje som flytter 122GB på tre timer, altså? ^^

Jeg tror nok jeg har mye av det du har, om ikke det meste. Jeg mangler nok sort sett det nyeste.

Uansett, en refresh hadde vært greit. Vis jeg shipper deg en 2,5" disk i posten har du sikkert noe du kan stappe i sata-tuten for å snakke med den? icon_smile.gif Jeg betaler selvsagt returfrakt også. Eventuelt om du har en søppeldisk liggende klarer vi oss kanskje med frakt den ene veien icon_smile.gif
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Paladin

InnleggSkrevet: 19.02.2017, 21:12    Tittel: Svar med sitat

mGrytbak skrev:
Du har fortsatt ikke linje som flytter 122GB på tre timer, altså? ^^

Sure - you payin' for it? Trenger bare å strekke fiber kabel fra Tolga. ^^

Joda, jeg har eksternt utstyr som kan sørge for at SATA hunn og hann kan "snakke" sammen. Menneh...er ikke å involvere posten og frakt frem og tilbake vel overdrevent?
Er det virkelig ingen med praktisk, evt. noen mer sosial måte å få overlevert dataene på?

Jeg har noen gamle disker liggendes, 2.5" SATA inkludert (kan faktisk se en fra stolen min). Jeg har ikke status på dem i hodet, men det var en grunn til at den ligger der.

Jeg kan sjekke, men sektorfeil vil være å forvente.
Til Toppen
mGrytbak

InnleggSkrevet: 20.02.2017, 11:29    Tittel: Svar med sitat

icon_rolleyes.gif

Joda, det finnes nok andre måter å gjøre det på. Jeg skal høre litt icon_smile.gif Dersom du har en gammel disk du kan avse kan jeg sikkert sende noen innom på tynset for å avhente.

Paladin

InnleggSkrevet: 20.02.2017, 19:47    Tittel: Svar med sitat

Hvis du insisterer, så kan jeg nok pakke det og få det sendt (hva er postens takster for IP pakker igjen...?),
men jeg bare tenkte at det kan da ikke vært så viktig at du får sakene så fort at du vil betale for det.
For min del så kan det godt vente til neste KlubbLAN.
Damn, ser ut til at jeg gikk glipp av LANet som var i starten av februar.... HVOR ER NYHETSBREVET!?!?!?! icon_sad.gif
Var da sikker på at jeg hadde meldt meg på det for lenge siden.

Dessuten, den harddisken jeg har liggendes er det ingen garanti for i det hele tatt vil virke, noengang.
Hele maskinen låste seg når jeg prøvde å lese av S.M.A.R.T. info med CrystalDiskInfo, så den var mer FUBAR enn jeg husket..
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne     Svar på emne    LANur Forums -> Generelt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke opprette vedlegg i dette forumet
Du kan laste ned vedlegg i dette forumet