Lanur 80 Rapport

Start nytt emne   Svar på emne    LANur Forums -> Forslag, Avstemninger, Ris og Ros
Vis Forrige Emne :: Vis Neste Emne  
Av Innlegg
[PKJ] EDB Terje

InnleggSkrevet: 08.02.2016, 10:25    Tittel: Lanur 80 Rapport Svar med sitat

Hei !

Vil nevne at crewet hadde satt sammen et topp lan med god stemning som vanlig. Ble overasket over at det faktisk var rundt 70 påmeldt, så en stor takk til dere deltagere også.

Selv om vi satt og spilte for det meste CS, koste vi oss veldig, og hadde en skikkelig svett helg. Eneste minuset er at nettverket datt ut litt, og var veldig ustabilt. Dette har vel med at folk sitter og laster ned, usikker på om portene mot Utorrent osv ble stengt, men regner med at folk lasta ned spill fra Steam som kan stjele litt kapasitet.

Må nesten gi dere toppkarakter for vafflene dere stekte på Lørdag-Søndag, disse falt veldig i smak etter en lang konkurranse i CS GO.
Bra støynivå under kompoen også, det er bra folk respekterer andre og demper lyden under konkurranser.

Scena blir ble brukt til og vise film & spill, men jeg så at denne ikke ble tatt ibruk før på Lørdagskvelden. Muligens crew bør informere bedre om dette til neste Lanur ?

På toalettet var det litt grising av papir på noen av doene,så jeg plukket opp dette og kastet i søppla.

Ellers var det ingen tragedier som jeg fikk med meg, så vi talast neste lanur i September

Mvh

Kristoffer Hagen
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
LhadniF
Site Admin

InnleggSkrevet: 08.02.2016, 15:01    Tittel: Svar med sitat

Hei

Bra du kosa deg icon_smile.gif
Vi har noen utfordringer med internett, ja. Regner med det er online CS du mener. Det er mer eller mindre 100% fullt på linja hele døgnet så det går utover responstida selv om vi har prioritert CS-trafikk. Vi jobber mot å få gigabit linje permanent på LANur fra neste gang. Det vil nok løse problemet.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Fourflushed

InnleggSkrevet: 12.02.2016, 15:04    Tittel: Svar med sitat

oi, flink du er hagen
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start nytt emne     Svar på emne    LANur Forums -> Forslag, Avstemninger, Ris og Ros Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke opprette vedlegg i dette forumet
Du kan laste ned vedlegg i dette forumet